سیاست حریم خصوصی

طبل مجله‌ای فرهنگی و هنری است که با این نشانی: http://tablmagazine.com در عرصه وب با انتشار مطالب می‌پردازد.

وب‌سایت مجله طبل طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات کاربران را با تمام امکاناتی که در اختیار دارد محافظت کند و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار سازمان‌ها و مراکز دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارائه ندهد.
همچنین ما این امکان را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم تا در صورت عضویت در سایت مجله طبل بتوانند، اطلاعات خود را ویرایش کنند یا در صورت درخواست، امکان حذف کاربری خود با ارسال درخواست به تیم پشتیبان را داشته باشند. 

کوکی‌ها

اگر در وبسایت دارای حساب کاربری باشید و با آن به وب وارد بشوید، ما به تنظیم کوکی موقت برای شما اقدام می‌کنیم تا مشخص شود که مرورگر شما پذیرای کوکی‌ها هست یا خیر. این کوکی شامل هیچ داده‌ شخصی و خصوصی نیست و با بستن مرورگرتان متوقف می‌شود.
بعد از اینکه به حساب کاربری خود در وبسایت وارد می‌شوید، چندین کوکی برای ذخیره‌ی اطلاعات ورودتان و انتخاب‌هایی که در صفحه‌ی وبسایت صورت داده‌اید، نصب و تنظیم می‌شوند. کوکی‌های ورودی به مدت ۷ روز فعال هستند و اطلاعات انتخاب صفحاتی که داشته‌اید نیز در طول ۱ سال در دسترس قرار خواهند داشت. اگر گزینه «من را به خاطر بسپار» را انتخاب کنید، در طول ۲ هفته آینده، ورود شما بدون نیاز به وارد کردن مجدد نام کاربری و کلمه عبور خواهد بود. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج بشوید، کوکی‌های ورود از بین می‌روند.
وب‌سایت مجله طبل از این کوکی‌ها تنها به منظور ایجاد تجربه کاربری بهتر برای بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کند و هیچ‌گونه استفاده تبلیغاتی از این کوکی‌ها نخواهد شد.

تا چه مدت اطلاعات شما را نگهداری می‌کنیم ؟

اطلاعات کاربری کاربرانی که در وبسایت ما ثبت‌نام می‌کنند، حفظ و ذخیره می‌شود. تمام کاربران می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده و ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند.

تبلیغات

امکان دارد شرکت‌های تبلیغاتی که ما از آنها تبلیغات دریافت می‌کنیم سمت کاربر کوکی‌های را ارسال کنند که اطلاعاتی همچون تعداد دفعات نمایش تبلیغ به شما، موقعیت جغرافیایی شما را در اختیار این شرکت بگذارند، که این اقدام جهت بهبود در امر نمایش تبلیغ است. سایت مجله طبل با شرکت‌های تبلیغات غیر معتبر که اطلاعات اضافه از کاربران دریافت می‌کند، همکاری نمی‌کند.

حقوق شما در رابطه با داده‌های خود چیست؟

اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود -یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم- را دارید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود.

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

با اینکه احتمال اعمال تغییرات در این برگه بسیار کم است، اما امکان دارد این دسترسی‌ها باتوجه به تغییرات در سایت تغییر کند و ما ناچار به اعمال تغییرات جدید باشیم که تمام آنها در این صفحه افزوده خواهند شد و استفاده شما از این وب‌سایت به منظور پذیرش این قوانین است. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام درباره موارد بالا می‌توانید آنها را به اطلاع ما برسانید تا پاسخ تمام پرسش‌های شما ارسال گردد.